30 Aralık 2008 Salı

2008 --> 2009

Bitti bitiyor derken, bitti işte 2008.
Ne değişecek onu da bilmiyorum 2009'da.
Hava aynı mavi buralarda...
Var mı beklentim? Vardır elbet kendimce.
Ufak,tefektir de vardır yine...
Yılın yenisini bilmiyorum ancak eskisinin son gününde bombayı yurdumun nacizane sarhoş vatandaşı patlatmış görünüyor.

Parkta bulduğu telsiz ile;

Sarhoş vatandaş: Merkez yardım istiyorum.
Merkez: Kodunu söyle
Sarhoş vatandaş: Ben kodsuz adam
Merkez: Adres ver nereye yardım istiyorsun?
Sarhoş vatandaş: (Adresi veriyor)
Merkez: Sana iki ekip gönderdim geliyorlar.
Sarhoş vatandaş: Merkez beni seviyor musunuz?
Merkez: Seni seviyoruz biraz bekle ekip geliyor.
Sarhoş vatandaş: Nasıl hizmet veriyorsunuz?...

Gelen ekipler sarhoş vatandaşı gözaltına almışlar ve telsize de el koymuşlar
:D
İki Sıfır Sıfır Dokuz...
Yürü git biz bu işte yokuz... :)

Hiç yorum yok: