9 Nisan 2009 Perşembe

Yakala yakala kaçmasın bahar

İşte bahar geldi kapımıza...
Kıpırdıyor içim, bilmez sebebini zihnim.
Ben biliyorum da kendime söylemiyorum :)
Şimdi yenilenme vakti, yeni mavilikleri keşfe çıkma vakti.
Haydiiiiiiiii... :D
Yollarda aç, ayakaltı düztaban...
Açmışlar birer birer bana gülümsediler...
Kokulu dar sokaklar, fıkırdar durur tenim
İnanıyor her yerim...
Du day du da du day du daaa
Tutturmuş gidiyor dilim

Yeter mi? Yetmez...
Canlandım - Şanlandım
Üşümüştüm - Isındım
Solmuştum - Doğruldum

Güneşi yola yola, yazbaşı yakınlarda...
Bahar geldi kapımıza, hey merhaba!!!
İçime doğan doğa, duydu beni bir anda
Bahar geldi kapımıza, hey merhaba!!!

Coşkun pınarlar akar
Fikirler filizlenir, hadi umut yuvarlan.
Ekşimiş eskileri, hücreler yeniledi
Tüyden hafif ben oldum, tırtıldım kelebek oldum :D

Yeni midir bilmek?
Canlandım - Şanlandım
Darılmıştım, Solmuştum, Dilsizdim - Açıldım...

Yoluyorum şimdi güneşi, yaz göz kırptı kapımdan
İçime doğuyor şimdi doğa, duydu sesimi galiba
BAHAR GELDİİİ, HEY MERHABAAA !!!

Aldım gemide yerimi, haydi kaptan çek yelkenleri. Alli Mia Foraa...

Not: Bu bahar kalp kirizi geçirmiş, ona by-pass yapıyorum ;)

Hiç yorum yok: