16 Haziran 2009 Salı

İç çekişmeler, iç geçirmeler...

Auuuhhhmmm...
Üfff... Püffff...
Saat kaç?
6:30. Alarm neden çalmadı ki?
Şimdi çalar herhalde.
Üfff sabahın 6 buçuğunda kalkılır mı yaa? Hangi akılsız kurdu bu düzeni?
Çalacak mı bu saat acaba?
Emeen kalkayım bari, nasıl olsa kalkacağım üç beş dakikaya.
(Üff + Püff) x 10 ...
Len bu ben miyim aynadaki? Kamyon çarpmış gibi bu ne yaa, tipe bak...
Kulaklara bak, tavşan gibi...
Hımm yüzümüzü yıkayalım... Helam bilem bili bili bulu gidi hebelebe heammm...
Yaa sabahları beynime takılan şarkılardan da nefret ediyorum. Sümük gibi yapışıyo beynime çık git git bea git öfff...
Hımm Hımmm i FALL like a staaaarrr... töbe töbe yarabbim aklıma girmiş...
...
Üff bu ne soğuk kardeşim. Geçen sene yağmur yağmadı bu sene de kelimiz kurumadı anasını.
Ulen bir gün ben de kel olacak mıyım acaba. Amaan ko g.te, kel başa şimşir tarak bir kız gördüm sarımtrak hehehe.
Enee bunu Grup Vitamin söylüyodu bak o adamlarda uçtu gitti...
...
Öff bu ne trafik arkadaşım, bitmeyecek mi bu memleketin trafiği ya şiştim...
Heh gel öyle gel, üstümden geçecek ayı.
sinyal versene camış... Bas bas kornaya bas açılır trafik bas iyi bas bak elin kayıyo titriyo ses iyi bassana...
Homur homur homur...
Amma asabi oldum vallahi yaşlanınca çekilmez bi adam olacağım galiba :D
...
Hee vallahi her şey köprüyü geçene kadar. Ne güzelsin be şehr-i istanbul...
(26.02.2009)

1 yorum:

elfcan dedi ki...

"töbe töbe yarabbim aklıma girmiş" güldürdünüz beni :) ne zamandır bakmayı unutmuşum blogunuza. sanırım bir rss feeder programı yüklememin zamanı gelmiş :D