17 Şubat 2010 Çarşamba

Vancouver Günlüğü 4

Kirmizi...
Alabildigine kirmizi...
Ve Siyah.... Kapkara siyah...
Ve tutku ve ask ve sehvet...
Ve kadin... Damarlarina kadar ve son nefesine kadar kadin...
Ve erkek... Durusuyla ve varligiyla erkek...
Ve gitar ve yanik ses alabildigine...
Ve kiskirtici, tutsak, buyuleyici bir dans...
Ve Flamenko...
María Pagés...
Vancouver ile alakasi; gecen aksam barda tanistigim Ispanyol gencler, Maria Pages ve grubunun gitaristi, kemanisti, danscisi ve organizatoru. Hepsi cok sicak insanlardi. Beni bu inanilmaz gosteriye davet ettiler. Ben de tabii ki onlari Istanbul'a davet ettim.

Kapiya adimi birakmislar. Grenville ST. uzerindeki Orpheum Theatre'da enfes bir aksamdi.

Herkes disarda "Go Canada Go" diye bagirirken,
ben icerde yaklasik bin kisiyle birlikte Flamenko tutkusunu yasadim...

Hiç yorum yok: