22 Temmuz 2008 Salı

Mavi bir tatilin ardından...

Zaman geçti.
Tatile gittim.
Yollar, köprüler geçtim. Ayçiçek tarlalarına baktım.
Güneş yükseldi soldan, güneye yol aldım.
Didim'deki yazlığımıza vardım.
Ege çekti yine beni, kattı kendine.
Sevindim. Yedim, içtim, eğlendim. Eski dostları gördüm
, güldüm.
Haa bir de yüzdüm bolcana.
Daldım düşündüm suda; Bu balıklar ne hayal eder suyun altında?
Zor olmadı cevabı bulmak.
"Aaa ne güzel deniz...! Aaa deniz ne güzel...! Vay ne kadar da derin bir deniz...! Ooo denize bak abi...!"
Yo yo yo böyle değil. Balıklar düşünmezler.
Balıklar sessizdir, anlamsız bir sakinliğe sahiptir.
Balıklar düşünmezler, çünkü balıklar her şeyi bilirler.
Suyun altında ben de bir balık gibi her şeyi bildiğimi hissettim.
Ama sadece suyun altında :)
Şimdi geri geldim.
Tatilin kötüsü olur mu hiç?
Olmadı da...
Galiba hala tatil tadındayım.

Bu tatil maviydi. Mavime mavi kattı ;)
O zaman haydi herkes tatileee...!

Hiç yorum yok: