27 Kasım 2010 Cumartesi

Şimdi Yolculuk Zamanı

Bir yolculuğa çıktım, bir başkasından önce...
Evler küçüldü tayyare uçuşunda
ve ışıklar aktı hayatımdan, bir trenin koşuşunda.
Geçip gittim şehirlerin hayatından, yaşanmamışlıklar bırakarak ardım sıra...
...
Engin bir deniz olmaktı hayattaki amacım
ve bir okyanusa varıp derinliğinde huzurla kaybolmak...
O deniz olmak için çıktım bu yolculuğa.
O denizdeki sade bir damla olacaktı bu yol...
Şimdi bir yenisi var karşımda: askerlik.
Eminim büyük bir damla olacak hayat akışımda.

Bir gün o deniz olabilir miyim? Onu bilemiyorum.
Ama o mavi ruhuyla bir okyanusla karşılaşacağıma eminim.
O zaman ruhum karışacak ruhuna,
hayatta biriktirdiğim tüm damlalarıyla...

"Ne kadınlar sevdim zaten yoktular

Yağmur giyerlerdi sonbaharla bir

Azıcık okşasam sanki çocuktular

Bir baksam korkudan gözleri sislenir.

...

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular

Böyle bir sevmek görülmemiştir."

1 yorum:

8karakter dedi ki...

Yolun açık olsun...
Askerliğe bu kadar lirik yollanan birine ilk kez rastlıyorum :)