25 Ekim 2012 Perşembe

Efe ve Ben, kendi basima, birlikte yururken...

Yalin olmaktan gelen yalnizlik, özetle benim durumum icin; yabanci bir yere calisma amacli yeni gelen biri olarak kendi kendime konusmaya basladigimi itiraf etsem sorun olmaz diye düsünüyorum.
Hatta bazen kendimi, aklimdan gecen bir espriye gülerken buluyorum.

Daha da enteresani az önce saatlerce e-posta gelmedigini fark ettigim e-posta adresime, isteki e-posta adresimden bir posta yolladim. Sirf gelen kutusundaki okunmamis e-posta sayisi bir artsin diye.
Evet bunu yaptim...

Dur kendime bir toplanti daveti atayim hazir bos toplanti odasi varken...

"Introduction to schizophreniac 101E lecture" (Sizofreniye Giris dersi 101 Ingilizce)

Bir sarkiyla veda edeyim:


1 yorum:

8karakter dedi ki...

Ali ve sen yeterince yürümüşsünüz sanırım. Sizin koşma vaktiniz gelmiş. Adidaslarını giy ve koşmaya başla. Önce şirket çalışanlarını bir yokla. Kevin Kealey diye biri olabilir içlerinde. O zat Nürnberg'deki bir koşu klubünün üyesi olabilir. Onların Facebook sayfası da şu olabilir: https://www.facebook.com/groups/115621385160582/
Ali dışında birilerinle tanışabilirsin o grupta. Değişik rotalar bulursun koşmak için:
http://www.walkjogrun.net/running-routes/Germany/Bavaria/Nuremberg/

İyi gelebilir.