31 Ekim 2012 Çarşamba

Efe'nin Ev Hali...

- Evet arkadaşlar evimizi tutmuşuk, bundan sonra Nürnberg hattında Ali kardeşinizin de evi olacak.
herkeşe benden çay!!!
- Ben istemem...
- Peki, Şakir'e çay yok.
- Ne demek Şakir???
- Adını mı degiştirdin?
- Sen bana nasıl Şakir dersin lan kelek!
- Ne diyem? Mesela Mahmut mu diyem? Şakir!!!
- Şakir Abi, Dayı, Ağa diyceksin...
- O günler bitti Şşşakir...
- Ne demek bitti? 
- Baya bitti demek. İkimizin de evi var, kardeşinim artık Şşşakir.
- Vay anam benim... Kardeşim Efe'ye bak bee... Ne zaman bitirim oldun be anam?
- Oluruz be anam, thuuu
- Ulan bu kıyafetlerle şebee dönmüşsün ayı, güya beni taklit ediyor hee...
- Ulan biz, yigidin harman oldugu yerden gelmişik, tavuk...
- Thuuu
- Thuuuuu...



4 yorum:

8karakter dedi ki...

Güle güle otur!

efe dedi ki...

Tesekkur ederim üstadim.

Ama neyi unutmuyoruz; Me casa es tu casa...

O sebepten kapim her daim sizlere aciktir. Yedek anahtar paspasin altinda :P

Ekin Su Koc dedi ki...

Mi casadır o.. güle güle otur bakalım :)

Badem Agaci dedi ki...

gel keyfim gel ;) keyifle yaşa Alicim.. Memleket oksijeni, havası, kokusu, yemeği hiç eksik olmasın evinden