23 Eylül 2008 Salı

Çirkin Krallar Imparatorluğu - 2

İşte imparatorluğumun en asil ve masum üyelerinden Charles Spencer Chaplin...
Namı diğer Charlie Chaplin
.
En son çocukluk yıllarında görmüştüm yüzünü filmlerde.
Şimdilerde pek rabet yok tv kanallarında ona ve onun gibilere...
Aslında bir yüz yıl kadar geç doğmuş olsaydı birlikte top koşturabilirdik, çocukluğumun geçtiği evin karşısındaki okul bahçesinde. Ya da ben erik yürütürken karşı komşunun bahçesinden, o etrafı gözetleyebilirdi sessizce.
Neden olmasın...
Benim gördüğüm Şarlo (Charlot) en az benim kadar sakar.
İyi anlaşırdık bence :)

Her iyi ve güzel şey gibi o da hayatın çirkinliğinden nasibini almıştı tabii;

Filmlerinde komünizm propagandası yaptığı için ABD'ye girişi yasaklanmıştı.
Oysa benim çirkin kralım ABD vatandaşlığını çoktan reddetmişti bile.
Bir ara kendisine İngiltere Krallığı tarafından 'Şövalye' ünvanı verilse de, o asıl şövalyeliğin gönüllerdeki Çirkin Krallıklar Imparatorluğunun bir ferdi olmakta yattığını hiç unutmadı...

Hiç yorum yok: