1 Kasım 2007 Perşembe

İlk Yazı : MaviyeYolculuk

Merhaba...

E-güncemdeki ilk yazımda; bu sayfanın adının neden JourneyToBlueness olduğundan bahsedeyim biraz. Tabii buna başlamadan önce de "BLOG" kelimesi yerine Türkçe bir kelime düşündüm ve "E-GÜNCE" de karar kıldım. Umarım siz de beğenirsiniz bu tercihimi.

Mavi benim için değerli... Çünkü hem ÖZGÜRLÜĞÜN hem de ona duyulan özlemin rengidir mavi. Evrenin rengidir... Varoluşun rengidir... Aşkın rengidir... Doğaya aitliğin rengidir mavi.
E-güncemde sonuna kadar ifade etmeye çalışacağım, özüne kadar yolculuk edeceğim, Can YÜCEL'in deyimiyle bas bas bağıracağım, sistemin bazına aslıacağım...

MAVİ benim için değerli... Çünkü ÖZGÜR hissettiğim anların rengi mavi. Denizin altı özgürlük; orası mavi, uzandım mı gökyüzünü izlemek için; orası özgürlük, yıldızları izlerken karanlığın içi mavi, hafif bir yel çarptı mı gözlerimi kamaştıran; duygularım mavi...
Teknemizin yelkeni, çomarın kuyruğu, yolculuğun gizemi, özlemin sadakatliliği, ağzıma takılan ezgi, uçurtma gördüğümde yüzümdeki umut; mavi... ÖZGÜR hissettiğim her an masmavi.

Bu sebepten e-güncemin adı MaviyeYolculuk(JourneyToBlueness).
Bas bas bağıracağız, maviliklerin önüne çekilen perdelere asılacağız...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Alim çok manyak güzel olmuş..tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum..bu arada modem düzeldi:)...ferrat abi..;)