1 Kasım 2007 Perşembe

Özgürlük neydi???

Özgürlük neydi??? Özgür olduğumu düşündüğüm anlar hangileri ki?
En değerli kıldığım duygum sanırım bu. Kendimi özgür hissettiğimde
benden mutlusu yok ki :)
O zaman renkler daha canlı gelimiyor mu? Hava daha bi temiz dolmuyor
mu ciğerlerime? Sesler daha bi güçlü tınlamıyor mu kulaklarımda?
Vaz geçemediğim, bağımlısı olduğum duygu bu işte.
Her şeyi kaybederken bile hissettiğimde, içimi bi huzurun kaplayacağı duygu bu...
En kötü günümde bile bana tebessüm ettirecek duygu. ÖZGÜRLÜK...


Seviyorum Özgür olan her şeyi. Özgür kalabilen ruhları...
Sanırım bu duyguyu hissetmeyi unuttuğum zaman öleceğim. O zaman hayat
anlamını yitirecek benim için. Evet böyle olacak sanırım..

İstediğim tek şey ÖZGÜRLÜK ...










(Resim: ÖZGÜR VosDostlar)

Gün olur, alır başımı giderim,
Denizden yeni çıkmış ağların kokusunda
Şu ada senin, bu ada benim,
Yelkovan kuşlarının peşi sıra.
Dünyalar vardır, düşünemezsiniz;
Çiçekler gürültüyle açar;
Gürültüyle çıkar duman topraktan.

Hele martılar, hele martılar
Her bir tüylerinde ayrı bir telaş
Gün olur, başıma kadar mavi
Gün olur, başıma kadar güneş
Gün olur, deli gibi...

1 yorum:

ametious dedi ki...

"Yeşil Şiir

Baktikça çoğalir yildizlar gecede
Parmaklarinla sayilmaz;
Kimi duyulur, kimi duyulmaz,
Dinledikçe çoğalir gecede,
Sesler gelir,
Ya hizlidan, ya yavaştan.

Her şey kendi dilince konuşur;
Karanlik örtse de üstünü
Gecede devam eder renk renk
Ağacin dalinda, rüzgarda;
Her şey kendi rengince konuşur.

Gözlerini kapatir beklerdi;
Yaprağa benzer ellerini, avuçlarini uzatir,
Beklerdi işitinceye dek
Ağacin dalinda, rüzgarda;
Yeşili duydu mu uyurdu
Rüyasinda..."
....

herşey tamam zaten;
biraz yeşil katayim dedim tüm özgürlüklerin kiyisina,
biraz yaşanmişlik,
biraz tazelik,
biraz doğa..
ama o da Can YÜCE(L)'den olmali değilmi :)

severim seni alabildiğine maviyle hemde efeeem...
yine en doğrusundan yapmişsin
bunu da. dolup dolup taşmayi hiç elden birakmayacak olan yüreğine sağlik canim benim..